pondělí 15. března 2021

Retrokoutek

Obrázek: silvr
Dnes je tu třetí obrázek z kolekce ČB fotografií, které se objevily v mojí knihovničce. Kosočtvercový šáteček "Midnight" od Jane Carr, pouze omotaný kolem krku. Foténka bude 9 let stará... (zde jiná ze stejného dne).

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Černobílé fotky mám moc ráda. Šáteček se mi taky moc líbí. Ty Vaše fotky jsou velice originální. 👍
Monika

Anonymní řekl(a)...

Nějak mi odkazy u retrokoutků nefungují, možná je problém na mé straně, nevím. 🤔

TH řekl(a)...

Děkuji!
Jak Vám nefungují? Popiště problém, prosím!

Anonymní řekl(a)...

Zobrazuje se mi nějaká úvodní obrazovka Blogger s možností přihlásit a vytvořit vlastní blog.

TH řekl(a)...

Funkční jsou pouze odkazy v oranžové barvě.

Anonymní řekl(a)...

Pokud odkazují na jiné stránky tak v pohodě, ale pokud se vracejí někam zde do minulosti, třeba, tak se otevře tohle: https://draft.blogger.com/about/
Dělá mi to na notebooku i mobilu.

Anonymní řekl(a)...

Tak mě Terezko odkaz taky nefunguje. Zobrazuje se pouze stránka blogger. Kde je třeba se přihlásit nebo si můžu založit web :-(
Monika

TH řekl(a)...

Myslím, že jsem již chybu opravila :-), vyzkoušejte a dejte vědet, pokud ne.

Anonymní řekl(a)...

Jane Carr stále špatné, "zde" už funguje, jak má.

Anonymní řekl(a)...

Terezko, problém vyřešen. Hlásím, že již funguje :-)
Monika

TH řekl(a)...

Tak už snad.... omlouvám se, příště si dám pozor :-)

Anonymní řekl(a)...

Terezko, jsou horší věci. Co bychom dali za to, kdybychom řešili jen takové hlouposti. Ač v první linii, stále se držím v pohodě, ale vidím kolem sebe spoustu silných osobností, které to už přestávají dávat... O běžných lidech ani nemluvím. Ta mediální masáž je šílená.

TH řekl(a)...

Je to tak.... vím, o čem píšete.