neděle 3. ledna 2021

Úklid v šuplíku

Dnes konečně slibovaný příspěvek o tom, kde skladuji šátečky. Proběhl totiž úklid šuplíku se šátkovou kolekcí. A tak z prostoru zmizely stužky a ozdůbky a panuje tam nyní nové uspořádání. Menší čtvercové šátky mají svůj boxík, velké Hermès šátečky jsou ve svých krabičkách pod brožemi a několik menších šátečků pod kravatkami.... ty jsou ve svých otevřených tubičkách, aby byly hned po ruce. V šuplíčku jsou ještě náramky a šály a pomůcky k vázání šátečků. V plánu mám také třídení zimních šál a štól... tak zase v některém z dalších příspěvků. 

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Terezko, došla mi slova, to je šátečkový ráj!!!

TH řekl(a)...

To není, ale pár zajímavých kousků tam zcela jistě je :-)

Anonymní řekl(a)...

A to já se klidně spokojím s průhlednou krabicí, oranžové krabičky Vám s radostí nechám. 😀 😀 😀

TH řekl(a)...

Takže jste na malé šátečky :-)?

Anonymní řekl(a)...

Nevypadají jako malé :-( Škoda, když už jste měla všechny v ruce, že nevznikla fotokolekce celé sbírky ve stavu méně poskládaném...

TH řekl(a)...

Jsou to většinou velikosti 50x 50 cm... i menší... Jakže nevznikla, koukněte na horní kolážku, pouze ty v oranžových krabičkách jsem nevysypala ven... ty případně dofotím zvlášť.

Anonymní řekl(a)...

Myslím nějak takhle https://teatimeinwonderland.co.uk/wp-content/uploads/2012/09/a1.jpg ;-)

TH řekl(a)...

Ok, vyfotím o víkendu :-)

Anonymní řekl(a)...

Je to fakt nádhera. Krásná sbírka. Koukám, že tam ve sbírce pořád máte ten s plameňáky :-) já si ho tehdá chtěla pořídit taky, ale měla jsem smůlu. Jinak je to opravdu šátečkový ráj.
Monika

TH řekl(a)...

Plameňáci jsou stálice :-)