pátek 19. června 2020

Šátek měsíce #6

Obrázek: Silky Gang
Šátečkem měsícek června se stává: tato pohádková kráska - Malenka ze studia Silky Gang. K dostání ve třech velikostech. Jsem na ní moc zvědavá a musím jí vidět v reálu :-)... tak schválně, kolikrát panenku Malenku vidíte?

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Za mě jednoznačně Červená Karkulka. Při celkovém pohledu z dálky vypadá na nějaký vzor z mého oblíbeného symetrického vintage stylu.

TH řekl(a)...

Taky moc pěkná! Těžko vybrat jeden!

Anonymní řekl(a)...

No, vlastně ani ne. Dát tolik peněz za šátek, nebo mnohem víc za třeba Hermes, mám ho pečlivě uložený a ani se ho nedotknu, aby se nějak nepoškodil... v tu chvíli se ale vkrádá otázka, proč něco takového kupovat:-(

TH řekl(a)...

Ale co zase s pečlivě uloženým krásným drahým šátečkem? Šáteček je od toho aby nás zdobil. V šuplíku je k ničemu.

Anonymní řekl(a)...

Ha, prvně jsem si říkala, že žadnou Malenku nevidím, ale nakonec jsem je našla :-) mě se tento líbí asi nejvíc- je barevný, letní, pozitivní.
Monika

Anonymní řekl(a)...

Plně souhlasím, já si teda kupuji hedvábné šátky nejen, že se mi líbí, ale i proto, že je chci nosit, hrát si s nimi jako s doplňkem co zajímavě doplní mé oblečení.
Monika

TH řekl(a)...

Taky to mám tak :-), je mi líto těch šátečků, co se nedostanou k akci....

Anonymní řekl(a)...

Proto nakupuji jen ty, které se do akce dostanou. Chtě nechtě trpí, šáteček snad nejde nosit bez nějakého poškození. Šperky, zipy, sucháče... a tak...

TH řekl(a)...

No, zipy a sucháče to je brutál. U šperků to nevnímám jako výrazné poškození....