pondělí 4. listopadu 2013

Hedvábná cesta (díl 1.)

Moje malá hedvábná cesta vedla z Prahy do Dubaje, Šanghaje, Pekingu a zase zpátky a tak se tady postupně objeví její šátkové zážitky.
Nejdříve krátké brzké ranní zastavení na terminálu 3 letiště v Dubaji a stánek společnosti Frey Wille. Druhý den již tisíce šátečku hedvábných i polyesterových v ulicích čínské Šanghaje.

5 komentářů:

  1. Anonymní5/11/13

    Dobrý den,
    Vy jste teda cestovatelka :-). Tohle mi nemůžete dělat, tolik krásných šátečků, takový výběr. Moc se mi líbí i ty náramky na druhém obrázku. A přivezla jste si taky nějaký šáteček? Škoda, že u nás není žádný takový obchod (nebo je to nakonec možná i dobře) jelikož bych tam byla pečená, vařená a asi by tam padla i celá moje výplata :-) Už se moc těším na další článek.
    Monika

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, Moniko! A to byl pouze první díl! Šátečků jsem během naší 10-denní cesty viděla tisíce!!! Téměř všude, kam se člověk ohlídl! A Číňanky je taky hodně nosí a vážou si zajímavé, pro mě někdy neznámé, uzlíky... Jen je nemám moc nafocené.... :-(

    OdpovědětVymazat
  3. K náramkům: Frey Wille je slavná hlavně díky svým krásným smaltovaným šperkům.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/11/13

    Už se opravdu moc těším na další díly. Ty šperky jsou opravdu nádherné, ale cenově pro mě nedostupné, ale oko se pokochalo :-)

    Monika

    OdpovědětVymazat