pátek 10. září 2021

Podzim se blíží...

... a mě hodně baví miniaturní svět japonského umělce. Tatsuya Tanaka každý den vytvoří a vyfotí nový miniaturní výjev. Dělá to již pár let a z fotografii vyšlo již několik kalendářů. Stojí za to jej sledovat na jeho instagramovém účtu @tanaka_tatsuya, určitě vás to potěší. Vybrala jsem tematicky, starší šálovou variaci :-)

Obrázek: miniature calendar

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A to já se třeba těším na další Vaši challenge, každý den s šátkem... s ochlazením se bude plnit naprosto snadno :-) klidně až do jara.

TH řekl(a)...

Já se tomu zatím pořád bráním :-)))

Anonymní řekl(a)...

Výzvě nebo zimě? 🤔😉

TH řekl(a)...

Výzvě. I zimě....

Anonymní řekl(a)...

Hezké, ale já chci ještě teplo a hezké počasí.
Monika

TH řekl(a)...

Taky chci!

Anonymní řekl(a)...

Christine Lagarde neřeší počasí :-)

TH řekl(a)...

:-))) na to nemá čas :-))

Anonymní řekl(a)...

Její sbírka musí být neuvěřitelná.

TH řekl(a)...

to asi ano