pondělí 10. května 2021

Origami na šále

Obrázek: Style meets people

Konečně dorazila tato temná kráska :-) Trvalo mi několik let, než jsem objevila obchod, odkud se bude dát objednat. To jsem se napátrala! Šálku (Origami scarf Monomatopee od firmy Marumasu) jsem nakonec sehnala na japonském e-shopu Style meets people, v nabídce je ve více barvách. Cesta z dálného východu jí trvala týden. Úkol číslo 2: jak šálku nejlépe uvázat. Musím přiznat, je to výzva!  Není zas tak jednoduché, vytvarovat ze šálky zajímavou prostorovou formaci... uvidíme... Náplň pro volné chvilky následujících dnů. 


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Krásný šál...

Anonymní řekl(a)...

Velice zajímavé, ale asi by to byl pro mě oříšek ho uvázat, ale zaručeně je to velmi originální. Takže se těším, až předvedete co se Vám povedlo.
Monika