neděle 13. prosince 2020

Čas balení dárků

Téma v adventní době aktuální, taky se zde již objevilo opakovaně, tak pouze pro připomenutí. Furoshiki, japonský způsob balení věcí, nabízí mnoho půvabných možností... nechte se ním inspirovat. Zde malá ukázka, co s malým předmetem a malým šátečkem. 

O Furoshiki více v dalších příspěvcích na blogu. Další tipy na balení dárků přináší například blog Tchibo. A u Lushe najdete i ty šátečky k balení :-).

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Takový dáreček by se mi líbil a nejlépe s krabičkou uvnitř s dalším šátečkem. Kam Vám mám poslat svoji adresu, milá Ježíšku?

TH řekl(a)...

V dnešní době nejlépe na adresu jeho prostředníka nebo do zprávy @hratkyssatky na Instagramu.

Anonymní řekl(a)...

Tak opět nic. Já už na toho Ježíška opravdu přestanu věřit. Jak jste dopadly vy, Terezko, Teo a Moniko?

TH řekl(a)...

No a napsal/a jste Jažíškovi, jak jsem Vám radila v předchozím příspěvku? Šáteček jsem letos pod stromečkem nenašla, ale někdo u nás tak šáteček měl :-)

Anonymní řekl(a)...

Tak to já si pro něj tedy ještě přijdu ;-)

Anonymní řekl(a)...

Tak u mě taky nic :-( tak třeba za rok.
Monika

TH řekl(a)...

... tak to si přijďte! :-)