čtvrtek 2. dubna 2020

Nanošáteček jako rouška

Po pravdě.... další využití nano šátečku (20x 20 cm) se zrodilo v této neveselé době. Pro DIY roušku má ovšem ideální rozměr. Vyrobíte si jí jednoduše pomocí 2 kancelářských svorek a 2 gumiček. A můžete si dovnitř vložit ještě jednu vrstvu (kapesníček, utěrku).

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak luxusní roušku nemá ani Váš nejvyšší šéf ;-) I když mám pocit, že na některé použil své oblíbené kapesníčky ze saka.

Anonymní řekl(a)...

Jééé tak to je opravdu super nápad. Akorát jsem koukala na české stránky Hermés a tam šáteček není :-( Já bych se asi trochu bála, aby se mi neponičil nebo nezamazal od make-up, ale třeba jako druhá vrstva a pod ním klasicky bavlněnou roušku. Jinak nošení roušek nemám ráda a ani mi to není sympatické (ale doba si to bohužel žádá a příjde mi to jako sci-fi, když vidím venku lidi s rouškama). Ale když už se nosit musí tak určitě takto to obzvlášnit a udělat z toho zajímavý modní doplňek pro milovnice šátků a Hermés.
Monika

TH řekl(a)...

:-))) to asi má....


co naděláme..... je holt doba roušková.... Já šáteček kupovala přes neměcký e-shop Hermes, protože na českém jsem je vůbec neviděla... ony se zase časem objeví.

Anonymní řekl(a)...

Moniko, úplně Vám rozumím. Po 20 letech ve zdravotnictví v první linii a celou dobu ani jednou s rouškou, mi to teď dělá velký problém. Navíc, všichni mě teď kamenujte, nevidím v tom u zdravých smysl. Navíc při způsobu jejich velmi často nevhodnému použití. Mám hodně teplý dech, venku zima a za pár minut je durch mokrá a v tu chvíli o ničem. Někteří lidé mají jednu jednorázovou a nosí ji neustále... Už mlčím, není to téma sem.

TH řekl(a)...

Máte pravdu, u zdravých lidí to nemá význam, ale mezi těmi "zdravými" mohou být i přenašeči.... jejich rouška možná trochu význam má, proto to vládní nařízení.

Anonymní řekl(a)...

Jo, jasně, ale spousta lidí to i přes mediální masáž nechápe. Mám roušku, nemůže se mi nic stát. Má sousedka pracuje ve "vinotéce", kam chodí i různá individua pro stáčené víno a do včera si myslela, že když má roušku, je chráněná a koukala, že tím spíš chrání zákazníky. A takových sousedek je moc. Je mi z toho všeho nějak smutno. Asi je člověk po 20 letech, kdy jsou nemocní i smrt běžnou součástí života, otupělý a už nechápe tu hysterii a strach běžných lidí.

TH řekl(a)...

Co s tím nadělame? Řěším to každý den. Chápu Vaší skepsi, mrzí mě to šíření paniky a strachu a ty důsledky, co "doba roušková" přináší a ještě přinese. A na druhou stranu, třeba budeme víc přemýšlet o věcech a o tom, co je důležité.... :-)