pátek 10. ledna 2020

Jak si vázat "dekovou" šálu


Dnes jsem zařadila do programu vázání velké ("dekové") zimní šály. Třeba se bude hodit, až bude ještě větší chlad a budeme mít po ruce šikovnou přikrývku :-). Přeji hezké dny!

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na deky, naštěstí, tuhle zimu nedojde. :-) Zůstaneme u hedvábí...

TH řekl(a)...

That's right.

Anonymní řekl(a)...

And what about yours new silk photos? :-(

TH řekl(a)...

No new photos for publishing yet :-(

Anonymní řekl(a)...

Terezko, vy na mě "kašlete" už dlouho. Monika se nějak neozývá tak tady mimo mě nikdo aktivně nereaguje. Když já vám většinu šátečků moc závidím.

TH řekl(a)...

Nebylo by špatné se podepsat, abych svého aktivního návštěvníka blogu taky poznala.

Anonymní řekl(a)...

Nejsem aktivní na žádné sociální síti a Váš blog je, Terezko, vlastně jediné místo, kde občas přispěji. Proto mi vlastně anonymita internetu vyhovuje. Ale šátky miluji. Pochopitelně tenhle příspěvek nemusíte zveřejňovat, ale nemám jinou možnost, jak Vám napsat. Omlouvám se a přeji pohodový zbytek víkendu! :-)

TH řekl(a)...

Jasně. Nemusíte se omlouvat :-)

Anonymní řekl(a)...

Nebojte. Sice se neozývám, ale sleduji. Mám frmol :-) ale pokusím se vše dohnat.
Monika