čtvrtek 4. ledna 2018

Šátkonovinky u Hermès

Zdroj: PurseForum
Přicházím se slíbenými novinkami v domě šátků Hermès, resp. s mojimi favority :-)... zatím jsem si vyhlédla 3 vzory, vše laděné do modra... a největším je ten poslední... Na mezinárodních nebo francouzských stránkách butiku najdete velké množství vzorů a barevných kombinací.... musím se přiznat, že pokud se mi líbí vzory, nějak si k nim nemůžu vybrat z nabízených barevných kombinací, takže si tuto sezónu nemusím dělat těžkou  hlavu :-).
Le Grand prix du Faubourg, obrázek: Hermès
Sea, Surf and Fun, obrázek: Hermès
Coaching, obrázek: Hermès
Poslední šátek na obrázku moc nevynikne, proto přidám, jak vypadá na modelce.
Obrázek. Hermès

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, tak jsem si aspoň prohlédla novou nabídku a musím s Vámi souhlasit, že pokud jsem si vybrala vzor s barvou to, už bylo horší (na mě je ta letošní kolekce, až moc barevně nesourodá). Váš výběr chválím, mě se nejvíce líbí ten první.
Monika

TH řekl(a)...

Ten je taky moc pěkný, já si ovšem neuměla vybrat z těch barevných kombinaci.....:-)