úterý 1. listopadu 2016

Přírůstky londýnské

Z výletu za kanál jsem si přivezla několik knížek.... "50 způsobů jak nosit šátek" od Lauren Friedmanovej jsem si prohlížela několikrát na Amazonu a rozhodovala se, zda koupit či ne.... Když jsem jí objevila v butiku muzea V&A za necelých 10 liber, neodolala jsem :-)... Potřebuji jí také do své sbírky šátkoknížek :-)), dokonce se tam najdou méně známe uzlíky, které vám případně ukážu na blogu. Knížka je také dostupná v e-shopech, např. zde
Potěšila mě také brožurka o vzorech Hermes šátků pro tuto sezónu, kde pro každý vzor stručný popis, jak vznikl, co autora inspirovalo apod. Pouze jednou v minulosti jsem jí před pár lety zaznamenala, ale jinak v obchodech v Německu, Francii ani u nás moc nevidím. V londýnských buticích jí měly volně k dispozici všude.

3 komentáře:

  1. Anonymní2/11/16

    Krása. Taky jsem uvažovala nad koupí těchto knížek a díky Vám mám jasno a určitě si je pořídím. Děkuji za pomoc při rozhodování. Už se těším na další inspiraci. Jen škoda, že tu brožurku Hermés jste nedovezla i mě :-) Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, Moniko, tuto brožurku už nemám, ale instruktážní šátkové kartičky Hermes bych možná našla... Ozvěte se, případně, pokud budete mít zájem.

      Vymazat
  2. Anonymní10/11/16

    Moc děkuji to by bylo fajn kdyby jste je někde našla. Co budu dlužná? Děkuji Monika můj email je monces@centrum.cz ať si nemusíme psát tady přes komentář

    OdpovědětVymazat