pondělí 29. června 2015

Z Prague Fashion Marketu

Hodně letních šálek i šátků bylo k vidění a ke koupi na smíchovské náplavce během víkendového Prague Fashion Marketu a taky pár zajímavých inspirací, takže jsem neodešla s prázdnou :-). Pro začátek: znáte "magic scarf" či podle Colibri shopu "francouzský šátek"? Není to klasický čtverec, je to  čtverec, možná obdélník, s jedním rohem protaženým do úzkého pruhu ukončeného provlékacím tunýlkem (záložkou). Tento tvar umožňuje různé způsoby provlečení (více zde - včetně instruktážních videí). Přiznám se, že jsem si tento "magic scarf" přivezla ze Šanghaje před dvěma lety a tak dlouho jsem se připravovala, že napíšu příspěvek na blog, že jsem na to úplně zapomněla :-). Nápad se mi zdá vtipný, k šátečku bylo přibaleno i CD s instruktážními ukázkami vázání (v čínštině). Jsem ale asi příliš konzervativní. Čtverec je čtverec! S novými "tvary" jsem se zatím nesžila. U "magic" či "francouzských" šátků mě navíc mrzí, že v nabídce jsou pouze polyesterové kousky.

Žádné komentáře: