sobota 1. března 2014

DIY scarf :-)



Zabloudila jsem do nádherného obchůdku s metráží (Evi látky). "zabloudila" není přesný termín, šla jsem tam cíleně pro materiál na kalhoty :-)... objevila jsem tam ale taky krásný hedvábný krepdešín z kolekce Max Mara v mé oblíbené barevné kombinaci oranžovo-červeno-fialovo-béžové. Nešlo ho tam nechat a tak jsem koupila jeden kupón, z nej vystřihla podle motivu čtverec a ručně jej obšila ruličkou... a nový šáteček je na světe. A zbylo ještě na malou šálku pro maminku. Jak se vám líbí? 
Model z kolekce MM Weekend, zdroj obrázku: internet
Jak na ruličku je vidět na videu Hermes :-):

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
to je nááádhera!!!!! Krásný šátek, skvělá kombinace (taky moje oblíbená a k tomu můj oblíbený kašmírový vzor). Jste opravdu moc šikovná. Já chci taky :-) tiše závidím a moc chválín a už se těším, až ho tady uvidím v nějaké kombinaci.
Monika

Anonymní řekl(a)...

mne dost!!!!:-) evi latky znam a kupuji tam dost casto. online samozrejme nebo u jeji maminky ve zline tak jednou rocne, kdyz se dostnu do cz. do phy kvuli latce je mi daleko. paisley je super nadcasovy motiv a nikdy nevyjde z mody. kup roku a vysledek je skvely!!!

TH řekl(a)...

Děkuji, Moniko! Jsem ráda, že se líbí... šikovná moc nejsem, obšívala jsem jej asi týden! Je už vidět na těch malých Instragramových obrázcích v pravé liště.

TH řekl(a)...

Moc děkuji! Evi látky mám moc ráda! A tento krepdešín s paisley vzorem byla láska na první pohled :-)