neděle 6. října 2013

Podzim v kůži

Tento šáteček jsem objevila při pátrání, co nabízí populární &Other Stories, před cestou do Berlína. Perforované provedení v kůži se mi hned zalíbilo a tak jsem pak v obchodě neodolala.... na podzim celkem zajímavá změna :-)... V prodeji byly také jiné módní doplňky z perforované kůže (botky, kabelka) a bižuterie se stejným vzorem (náramky, tuším také náhrdelník...) Internetový obchod, bohužel, zatím do ČR neposílá.... snad se to časem změní a třeba se tady objeví i jejich obchod.
Foto: &Other Stories
Šátek je trojcípy a poměrně malý, a tak jsem jiný uzlík, než "jednoduše kolem krku" nevymyslela :-)
Foto: silvr

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
šáteček je velmi zajímavý a vám moc sluší. Určitě můžou zajímavě vypadat i další doplňky. Koukala jsem se na stránky a určitě bych si taky něco vybrala, ale bohužel budu muset počkat a nebo třeba v létě si udělat výlet do Německa. Opět děkuji za další super článek :-)

Monika

TH řekl(a)...

Já děkuji za návštěvu a komentář! Jo, jo... v Německu se dobře nakupuje :-)