čtvrtek 19. září 2013

Hermes Silk Knots je zde!

Konečně! Moc jsem se těšila na tuto aplikaci (zmiňovanou kdysi v srpnovém příspěvku) a téměř denně jsem jí vyhlížela v App Store. Pro potěšení a inspiraci, ke stažení (pro iPhone/iPad) zdarma. Najdete zde několik instruktážních videí, pár "knotting cards" s kouzelnými animacemi, poslední šátkové prezentace šátků Hermes a taky toto úžasné video uvádějící na trh maxi kravatku - to se mi líbí asi ze všeho nejvíc!

 

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den
jééé to je paráda. Super opět moc děkuji za skvělý příspěvek. Máte pravdu ta maxi kravata je vážně super!!!!Jen škoda, že nemám takové finanční možnosti :-( ale brzy s tím určite na trh příjdou i jiné firmy, které vyrábí hedvábné šátky a třeba se mi pak podaří v mé cenové relaci něco koupit.
Hezký den,
Monika

TH řekl(a)...

Určitě přijdou... Dají se takto určitě vázat i podobně velké obdelníkové šálky.

Anonymní řekl(a)...

Ano, určitě dají asi si budu muset zatím pořídit aspoň ten šálek. Chtěla jsem se zeptat zda už nemáte doma tuto knížku http://www.amazon.com/How-Tie-Scarf-33-Styles/dp/0385344988/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1379678319&sr=8-4&keywords=scarf+how+to+tie na kterou jste tady jednou upozorňovala. Uvažuji o tom, že si jí také pořídím a ráda bych věděla zda tam najdu užitečné rady.

Děkuji

TH řekl(a)...

Knížka má vyjít až 15.10., Amazon jí možná bude posílat někdy kolem toho datumu, plánuji, že si jí koupím. Nejdříve dorazí asi začátkem listopadu, jakmile jí budu mít určitě poreferuji zde na blogu.... jsem zvědavá.... :-)

Šárka Morávková řekl(a)...

Moniko, zkus třeba Aspinal of London, mají docela hezké hedvábné šátky v relaci 1500,- až 3.000,- Kč.