čtvrtek 13. června 2013

Šátkování, šátkování, šátkování

Náhodou jsem narazila na ebay na tuto knížku, starou již skoro 100 let (je vytištěná pravděpodobně v letech 1920-1921) a byla jsem nadšená! Joža Uprka: Vázání šátků. Úžasné obrazy tradičních moravských úvazů šátků ve vzácné, krásné publikaci. V českých on-line antikvariátech jsem jí nenašla a milý prodejce na ebay je z Chicaga a mimo USA staré knížky neposílá.... škoda... Možná se někdy někde objeví :-). Každopádně mě moc potěšila její samotná existence.
Obrázek: Antikvariát Alfa
Obrázek: sdilna

A taky jsem si při této příležitosti vzpomněla na krásnou výstavu Joži Uprky ve Valdštejnské jízdárně (2011-2012). Až pojedete někdy kolem, zastavte se v Uherském Hradišti, v jeho galerii! Taky na to budu myslet!
Obrázek: Česká pošta

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hmmmmm....tak to je teda neco! Skoda, ze neni k mani. To je opravdu rarita takova knizka.

TH řekl(a)...

Thanks for visit, dear silky1Way!It is a pity! So nice Czech!

Anonymní řekl(a)...

Úžasný objev!
Veronika

TH řekl(a)...

:-) byla jsem nadšená, když jsem to objevila....