pondělí 23. července 2012

Na výstavě

Foto: silvr
Dnes jsme absolvovali výstavu Jakuba Schikanedra ve Valdštějnské jízdárně. Šátky a plédy měly snad všechny ženy na jeho obrazech.... Ten můj jsem poprvé uvázala tímto způsobem (tvz. "kovbojským" uzlíkem). 

Today we have enjoyed an exhibition of Jakub Schikaneder in the Waldstein Riding School. Almost all women on his paintings had a scarf or blanket. I tied my one by this way ("cowboy" knot) for the first time.
Jakub Schikander: Vzpomínka na soumrak na Karlově mostě (1910-1915)
Jakub Schikander: Na svatební cestě (1922-1924)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tenhle způsob uvázání se mi moc líbí! :)

TH řekl(a)...

A já jej přitom měla poprvé! :-)

Anonymní řekl(a)...

Mně se zase líbí tenhle výraz tvářičky! :-)

TH řekl(a)...

hmmm..... :-)