čtvrtek 23. prosince 2010

Furoshiki - balíme do šátků

Krásný starý nápad pocházející z Japonska! Určitě jste již o furoshiki slyšeli. Neodolala jsem a jeden z vánočních dárků jsem si nechala zabalit v obchodě. Musela jsem přece vyzkoušet šátek vyrobený  recyklací 2 malých PET lahví! Jakmile budu mít chvilku, přidám odkazy na vázání furoshiki a specializované prodejny. Balíček je původní vázání z obchodu, závěsná kabelka je uvázaná podle návodu z kartičky Hermes.
25.12.2010 Tak pár furoshiki odkazů:

3 komentáře:

x-blues řekl(a)...

strašne sa mi toto balenie do šatiek páči. doteraz som mala len pár obrázkov (napríklad aj ten zelený, čo si sem dala, niekde z netu), ale ešte som sa nedokopala googliť o tom niečo viac.

takže ďakujem za linky, sú super.

x-blues řekl(a)...

zabudla som sa spýtať, čo voňavé ti to vlastne do tej peknej šatky zabalili? ;)

TH řekl(a)...

Xaji, ja som to prvý krát videla, tuším pred 2 rokmi v anglickom časopise Selvedge a moc ma to zaujalo..... potom som to našla pri šátkogooglovaní a stihla som na furoshiki zase zabudnúť, až mi to pripomenula jedna známa na svojom bloku a potom v tej predajni :-). Sú tam vônavé peny a perličky do kúpeľa.