neděle 17. října 2010

Nedělní procházka

4 komentáře:

x-blues řekl(a)...

terka, máš môj prvý nesúhlas:DD

tá burberry šála. aj keď teda veci od tejto značky sa mi páčia, ale práve tento, pre nich tak typický vzor fakt nemusím.

ale je to len čiste moja osobná vec - sú pekné, ale všade plno fejkov. dáždniky a šály made in china - sú všade. niečo ako LV kabelky s monogramom:)

ale priznávam, ja jeden takýto kúsok tiež mám: deku. a je v pso-mačacom pelechu:))

TH řekl(a)...

Xaji, úplne s Tebou súhlasím. Burberry šála bola rýchlo pridaným doplnkom, aby som mala outfit hotový a mohla ho dokončiť.... Nenašla som v ponuke narýchlo nič šikovnejšie, uznávam, nie je to ono.....

Lenka řekl(a)...

Terezo - me osobne se ta Burberry sala s kabatem moc libi, je to takova UK klasika .. :)
Co me ale neladi je kombinace te Burberry saly s Almou v leskle cerne Epi. Kabelka v tehle kuzi i tvaru je velice elegantni, naproti tomu Burberry sala spis sportovni. K te Alme bych volila spis nejaky pekny Hermes satek.

TH řekl(a)...

Lenko, děkuji za komentář, s tou kabelkou máš pravdu, nenašla jsem ve výběru Almu v matné verzi Epi, která je méně "večerní".