sobota 25. září 2010

Uzlík #2 ("šikovný")

Chvilku mi trvalo, než jsem zjistila, jak uvázat uzlík, aby jeho koneček nebyl vidět. Tento "šikovný uzlík" jsem pak objevila na stránkách My Little Scarf Blog, kde jej autorka použila k připevnění na páskové ukončení (mimochodem, to je také zajímavá věcička, koupila jsem si podobnou kdysi dávno v prodejne Tie Rack). Uzlík lze použít i v jiných případech, mě se osvědčil k úvazu na obruč při použití šátku jako topu.


A nakonec malá videoinstrukce, jak na to. Pro názornost je uzlík vázán pouze z jedné vrstvy látky. K uvázání šátku jako topu potřebujete udělat ze čtverce (90 x 90 cm) trojuhelník přeložením protilehlých cípů na sebe (po lícové straně) a "šikovný uzlík" uvázat z těchto cípů. Pak již stačí protáhnout smyčkou nad uzlíkem obruč nějakého náhrdelníku, pověsit na krk a boční cípy šátku uvázat vzadu v pasu. Léto již skončilo, ale šátkový top lze použít i pod svetřík :-).

2 komentáře:

veronika řekl(a)...

Milá Terezo, skvělý nápad, názorné video, krásné photo:)Tvůj blog sleduji od jeho vzniku, ale teprve včera mi dcera konečně ukázala, jak psát komentáře...Díky moc za skvělé odkazy, MaiTai je opravdu úžasná,veliký zdroj inspirace.Objednala jsem si její scarf ring, takže zkouším všechny uzly, které jsem se od ní naučila.Moc dobře se bavím:)Díky tobě.

TH řekl(a)...

Veroniko, moc děkuji za pochvalu, jsem ráda! MaiTai je skvělá! Taky mám jeden její malý kroužek :-), pokaždé se těším, co u ní najdu nového.